Elektrikli arabaların bakımı ve onarımı yeni beceriler gerektirir

Yüksek performanslı otomobillerin sa strıng’i , güneybatı Almanya’da, Hockenheimring f 1 pistinin virajlarını ve dönüşlerini gümbürdeyerek , bitişik bir Porsche müşteri merkezindeki soyulmuş bir araç, çevreyi hızlı ama çok daha sessiz bir yoldan geçmenin içine bir göz atma imkanı sunuyor. izlemek. Volkswagen grubunun bir parçası olan bir spor otomobil üreticisi olan Porsche’de ürün mühendisi olan Christian Brügger, aracın şasisinin ortasındaki büyük bir kara kutunun kenarını işaret ediyor. “Bu,” diyor, “bıçağın girdiği yer.”
Kutu 93k olan w h pil. Şasi, Porsche’nin ilk tam elektrikli aracı ( ev ) olan 260 kmph Taycan’a ait . Uyarıda parlak turuncu olan kablolar, bir çift motora ve diğer elektronik gubbinlere doğru kıvrılır. Pek çok tamirci, profesyonel ve amatörün bildiği gibi, tipik bir içten yanmalı motorun ( ıce ) 12 v sistemiyle uğraşmak size kötü bir elektrik şoku verebilir. Ancak bu pil 800 v sağlar . Güvenlik sistemleriyle donatılmış olmasına rağmen, sizi öldürebilecek bir nakavt yumruk için bu yeterlidir.